Działki budowlane nad jeziorem Dołgie.
Działka na sprzedaż - Dołgie
1026 m2
Cena za m2: 38,99 PLN
- Rodzaj: Działka na sprzedaż
- Lokalizacja: Dołgie
- Powierzchnia: 1026 m2
- Nr oferty: 050869
Kalkulator opłat
-
Dodaj do schowka
×Oferta została dodana do schowka.
- Drukuj ofertę
Zapytaj o kredyt
-
Jeśli jesteś zainteresowana/y kupnem tej nieruchomości na kredyt, skontaktuj się ze współpracującym ekspertem finansowym:
Ekspert Finance
Agnieszka Grabusińska
Daria Piotrowska
Katarzyna Kacprzaktel: 792 222 599
Podobne oferty:
Dołgie - działka nad jeziorem!
- Lokalizacja: Dołgie
- Powierzchnia: 981 m2
- Nr oferty: 0505504
SPRZEDANE! STRONOM GRATULUJEMY TRANSAKCJI! SPRZEDAŻ NA RATY BEZ BANKU ! Działkę można kupić na raty ze spłatą rozłożoną do 5 lat. DZIAŁKA BUDOWLANA POŁOŻONA NAD PIĘKNYM JEZIOREM DOŁGIE. Działka budowlana nr 205/544 położona w kompleksie działek w miejscowości Dołgie, ok.…Działka - okolice Jeziora Śmiadowo i Jeziora Pile
- Lokalizacja: Śmiadowo
- Powierzchnia: 1015 m2
- Nr oferty: 0505654
ŚMIADOWO GM. BORNE SULINOWO, DZIAŁKA POŁOŻONA W POBLIŻU JEZIOR ŚMIADOWO ORAZ PILE. Działka rolna nr 40/26 o pow. 1015 m2, porośnięta samosiejką, położona na skraju wsi, ok. 400 m (w linii prostej) od pięknego jeziora Śmiadowo (I klasa czystości),…
Jezioro Dołgie ma pow. ok. 310 ha, długość ok. 8,5 km, głębokość do ok. 19 metrów i jest jeziorem rynnowym polodowcowym o bardzo czystej wodzie.
Miejscowość położona jest w gminie Biały Bór, w woj. zachodniopomorskim, około 3 km od drogi krajowej nr 20, trasy Szczecinek – Biały Bór.
Teren kompleksu znajduje się w granicach Obszaru Chronionego Krajobrazu "Jeziora Szczecineckie".
Idealne miejsce do zamieszkania i odpoczynku.
W aktualnym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Biały Bór działki oznaczone są symbolem MN,Ut – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, teren zabudowy usług turystyki.
Określono następujące zasady zagospodarowania terenu i kształtowania zabudowy:
– wysokość zabudowy: do 2 kondygnacji nadziemnych (w tym poddasze użytkowe);
– geometria dachów: dwu lub wielospadowe;
– nachylenie połaci dachowych: 30 – 50 stopni;
– powierzchnia zabudowy: maksymalnie 20% powierzchni działki;
– powierzchnia biologicznie czynna: minimum 60% powierzchni działki.
Określono następujące zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego:
a) dla budynków jednokondygnacyjnych: do 6,0 m;
– ustala się wysokość nowych budynków garażowych i gospodarczych: 1 kondygnacja (i ewentualnie poddasze nieużytkowe), przy czym wysokość kalenicy lub innego najwyżej położonego pokrycia dachu nie może przekroczyć 5 m od poziomu terenu;
– nową zabudowę, rozbudowę części budynków należy lokalizować stosownie do obowiązujących i nieprzekraczalnych linii zabudowy określonych na rysunku planu;
– ustala się lokalizację zabudowy gospodarczej i garażowej w odsunięciu od obowiązującej nieprzekraczalnej linii zabudowy tj. w odległości nie mniejszej niż całkowita długość bocznej ściany budynku zlokalizowanego na froncie działki;
– na wszystkich terenach zabudowy mieszkaniowej, mieszkalno-usługowej ustala się pokrycie dachów pochyłych o nachyleniu powyżej 30 stopni dachówką ceramiczną, betonową lub innym materiałem dachówkopodobnym w kolorach odcieni czerwieni, odcieni brązu, antracytu, czerni;
– w obszarze planu obowiązuje zakaz lokalizacji blaszanych: garaży i obiektów gospodarczych;
– ustala się zakaz stosowania jaskrawej kolorystyki elewacji i kontrastowych zestawień kolorystycznych w ramach jednego budynku.
– zaopatrzenie w wodę: z sieci;
– odprowadzenie ścieków: odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej, do czasu realizacji kanalizacji sanitarnej dopuszcza się odprowadzenie ścieków do zbiorników bezodpływowych, dopuszcza się stosowanie indywidualnych systemów typu przydomowa oczyszczalnia ścieków lub pompownia ścieków;
– w zakresie kanalizacji deszczowej i odprowadzenia wód gruntowych ustala się realizację systemu odprowadzenia wód deszczowych poprzez retencję gruntową: odprowadzenie wód na własny grunt i/lub magazynowanie w zbiornikach (otwartych lub zamkniętych) zgodnie z przepisami odrębnymi;
– w zakresie zaopatrzenia w ciepło ustala się: ogrzewanie budynków z indywidualnych lub lokalnych kotłowni opalanych paliwami stałymi, gazowymi, olejem opałowym lub biomasą, dopuszcza się alternatywnie systemy wykorzystujące źródła energii: pompy ciepła, kolektory słoneczne, energię elektryczną, itp., jako ogrzewanie wspomagające można użyć kominków i piecyków kominkowych, zgodnie z wymogami przepisów odrębnych.
– energia elektryczna – w drodze.
Dojazd do terenu kompleksu poprzez drogę utwardzoną z płyt betonowych, a po terenie kompleksu drogami gruntowymi (drogi prywatne – udział).
NR DZIAŁKI
|
POWIERZCHNIA (M2)
|
CENA (PLN)
|
CENA ZA M2 (PLN)
|
WEWNĘTRZNE
|
MOŻLIWOŚĆ KUPNA NA RATY
DO 2 LAT
|
205/19
|
6436
|
WD (2)
|
–
|
||
205/23
|
5691
|
WD (2)
|
–
|
||
205/26
|
3941
|
WD (2)
|
–
|
||
205/30
|
3824
|
WD (2)
|
–
|
||
205/37
|
4330
|
WD (2)
|
–
|
||
205/40
|
4301
|
WD (2)
|
–
|
||
205/42
|
3451
|
WD (2)
|
–
|
||
205/46
|
5286
|
WD (2)
|
–
|
||
205/49
|
5463
|
163 890
|
30 |
AA (2), Ls
|
–
|
205/51
|
3925
|
117 750
|
30 |
AA (2)
|
–
|
205/55
|
3961
|
WD (2)
|
–
|
||
205/61
|
1981
|
WD (2)
|
–
|
||
205/69
|
2299
|
WD (2)
|
–
|
||
205/71
|
4023
|
120 690
|
30 |
AA (2)
|
–
|
205/77
|
2456
|
WD (1), WIII
|
–
|
||
205/81
|
3138
|
109 830
|
35 |
AA (1), WIII
|
–
|
205/87
|
3067
|
WD (1)
|
–
|
||
205/92
|
1991
|
79 640
|
40 |
AA (1)
|
–
|
205/95
|
2311
|
WD (1)
|
–
|
||
205/107
|
3443
|
137 720
|
40 |
AA (1), WIII
|
–
|
205/109
|
1931
|
77 240
|
40 |
AA (1)
|
–
|
205/110
|
2670
|
WD (1)
|
–
|
||
205/111
|
2038
|
81 520
|
40 |
AA (1)
|
–
|
205/129
|
2952
|
WD (1), WIII
|
–
|
||
205/134
|
3567
|
214 000 | 60 |
WD (1), WIII
|
–
|
205/144
|
3456
|
WD (1) |
–
|
||
205/149
|
3082
|
138 690
|
45 |
AA (1)
|
–
|
205/188
|
1396
|
69 800
|
50
|
DAD (2)
|
–
|
205/190
|
1287
|
58 906
|
46
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/192
|
1293
|
50 000
|
38,7
|
JAM (2)
|
– |
205/193
|
1412
|
55 000
|
38,9
|
JAM (2), U,Ut
|
– |
205/195
|
1045
|
57 500
|
55
|
DAD (2), U,Ut
|
–
|
205/196
|
1111
|
54 440
|
49
|
AW (1)
|
KUP NA RATY
|
205/197
|
1110
|
61 100
|
55
|
DAD (1)
|
–
|
205/199
|
1022
|
46 000
|
45
|
JAM (1), WIII
|
– |
205/200
|
1016
|
50 640
|
50
|
AW (1), WIII
|
KUP NA RATY
|
205/201
|
1110
|
61 100
|
55
|
DAD (1), WIII
|
–
|
205/203
|
1545
|
70 000 |
45,3
|
WS(1) | – |
205/205
|
1056
|
50 000 |
47,3
|
WS(1) | – |
205/207
|
1316
|
56 060
|
42,6 |
AW (1)
|
KUP NA RATY |
205/208
|
1359
|
60 000
|
44,1 |
JAM (1)
|
– |
205/210
|
932
|
51 300 | 55 |
DAD (1)
|
– |
205/211
|
940
|
46 000 | 49 |
JAM (1)
|
– |
205/215 |
1530
|
76 500 | 50 |
DAD (1)
|
– |
205/217 |
1251
|
60 000 | 48 |
JAM (1)
|
– |
205/218
|
1502
|
62 570 | 41,6 |
AW (1)
|
KUP NA RATY |
205/221
|
1295
|
62 000 | 47,9 |
JAM (1)
|
– |
205/224
|
1422 | 71 100 | 50 |
DAD (1)
|
– |
205/232
|
1000
|
52 000
|
52
|
JAM (1)
|
– |
205/236
|
1191
|
65 500
|
55
|
DAD (1)
|
–
|
205/239
|
1153
|
63 400
|
55
|
DAD (1)
|
–
|
205/241
|
1182
|
55 000
|
46,5
|
JAM (1)
|
– |
205/247
|
1340
|
65 000 |
48,5
|
IM (1)
|
– |
205/248
|
1328 | 64 000 | 48,2 |
IM (1)
|
– |
205/254
|
1240 | 47 500 | 38,3 |
IM (2)
|
– |
205/255
|
1254 | 48 000 | 38,3 |
IM (2)
|
– |
205/256
|
1115 | 43 000 | 38,5 |
IM (2)
|
– |
205/258
|
1115 | 43 000 | 38,5 |
IM (2)
|
– |
205/259
|
916 | 36 000 | 39,3 |
IM (2)
|
– |
205/260
|
919 | 36 000 | 39,1 |
IM (2)
|
– |
205/261
|
911 | 36 000 | 39,5 |
IM (2)
|
– |
205/262
|
913 | 36 000 | 39,4 |
IM (2)
|
– |
205/263
|
910 | 36 000 | 39,5 |
IM (2)
|
– |
205/264
|
919 | 36 000 | 39,1 |
IM (2)
|
– |
205/265
|
1421 | 54 000 | 38 |
IM (2)
|
– |
205/267
|
1264 | 48 000 | 38 |
IM (2)
|
– |
205/268
|
1264 | 48 000 | 38 |
IM (2)
|
– |
205/269
|
1259 | 48 000 | 38,1 |
IM (2)
|
– |
205/270
|
1027 | 40 000 | 38,9 |
IM (2)
|
– |
205/271
|
1026 | 40 000 | 39 |
IM (2)
|
– |
205/272
|
1026 | 40 000 | 39 |
IM (2)
|
– |
205/273
|
1018 | 40 000 | 39,3 |
IM (2)
|
– |
205/274
|
1016 | 40 000 | 39,4 |
IM (2)
|
– |
205/275
|
1115 | 43 500 | 39 |
IM (2)
|
– |
205/276
|
1056 | 41 000 | 38,8 |
IM (2)
|
– |
205/278 | 1226 | 48 000 | 39,1 |
IM (2)
|
– |
205/279 | 1226 | 48 000 | 39,1 |
IM (2)
|
– |
205/280 | 1225 | 48 000 | 39,2 |
IM (2)
|
– |
205/281 | 1211 | 47 000 | 38,8 |
IM (2)
|
– |
205/282 | 1200 | 47 000 | 39,2 |
IM (2)
|
– |
205/283 | 1200 | 47 000 | 39,2 |
IM (2)
|
– |
205/284 | 1055 | 41 000 | 38,9 |
IM (2)
|
– |
205/286 | 1055 | 41 000 | 38,9 |
IM (2)
|
– |
205/287 | 1066 | 41 500 | 38,9 |
IM (2)
|
– |
205/289 | 981 | 39 000 | 39,7 |
IM (2)
|
– |
205/290 | 963 | 39 000 | 40,5 |
IM (2)
|
– |
205/291 | 972 | 39 000 | 40,1 |
IM (2)
|
– |
205/292 | 1274 | 50 000 | 39,2 |
IM (2)
|
– |
205/293 | 1273 | 50 000 | 39,2 |
IM (2)
|
– |
205/296 | 747 | 33 000 | 44,2 |
IM (1), WIII
|
– |
205/297 | 796 | 34 000 | 42,7 |
IM (1), WIII
|
– |
205/298 | 757 | 33 000 | 43,6 |
IM (1), WIII
|
– |
205/300 | 1468 | 70 000 | 47,7 |
IM (1)
|
– |
205/301 | 1340 | 65 000 | 48,5 |
IM (1)
|
– |
205/303 | 1013 | 50 000 | 49,3 |
IM (1), WIII
|
– |
205/304 | 1225 | 60 000 | 49 |
IM (1), WIII
|
– |
205/306 | 1005 | 50 000 | 50 |
IM (1)
|
– |
205/310 | 908 | 37 000 | 40,7 |
KM (2)
|
– |
205/311 | 969 | 38 000 | 38,2 |
KM (2)
|
– |
205/312 | 970 | 38 000 | 40,2 |
KM (2)
|
– |
205/313 | 908 | 37 000 | 40,7 |
KM (2)
|
– |
205/315 | 1243 | 50 000 | 40,2 |
KM (2)
|
– |
205/316 | 1245 | 50 000 | 40,2 |
KM (2)
|
– |
205/317 | 1109 | 45 000 | 40,6 |
KM (2)
|
– |
205/318 | 1248 |
50 000
|
40 |
KM (2)
|
– |
205/319 | 1350 | 53 000 | 39,3 |
KM (2)
|
– |
205/320 | 2028 | 77 000 | 38 |
KM (2), Ls
|
– |
205/321 | 973 | 42 000 | 43,2 |
KM (2)
|
– |
205/323 | 1111 |
47 000
|
42,3 |
KM (2)
|
– |
205/325 | 1017 |
42 000
|
41,3 |
KM (1), Ls
|
– |
205/326 | 1099 |
55 000
|
50 |
KM (1)
|
– |
205/327 | 1197 |
56 000
|
46,8 |
KM (1)
|
– |
205/328 | 1182 |
55 000
|
46,5 |
KM (1)
|
– |
205/329 | 1197 |
55 000
|
46 |
KM (1)
|
– |
205/332 | 917 | 46 000 | 50,1 |
KM (1), WIII
|
– |
205/333 | 922 |
46 000
|
49,9 |
KM (1), WIII
|
– |
205/334 | 1268 |
62 000
|
48,9 |
KM (1)
|
– |
205/335 | 1170 |
57 000
|
48,7 |
KM (1)
|
– |
205/336 | 1291 |
65 000
|
50,3 |
KM (1)
|
– |
205/363
|
1164
|
56 560
|
48,6
|
AW (2), U,Ut
|
KUP NA RATY |
205/515
|
1247
|
57 400
|
46
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/516
|
1232
|
56 800
|
46,1
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/517
|
1071
|
50 700
|
47,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/519
|
1085
|
51 230
|
47,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/525
|
1323
|
58 950
|
44,5
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/526
|
1323
|
58 950
|
44,5
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/527
|
662
|
46 410
|
70,1
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/529
|
575
|
44 500
|
77,4
|
AW (2)
|
KUP NA RATY
|
205/530
|
1150
|
56 000
|
48,7
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/531 | 1166 | 56 640 | 48,6 |
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/532
|
931
|
47 240
|
50,7
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/533
|
931
|
47 240
|
50,7
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/534
|
930
|
47 200
|
50,7
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/537
|
1053
|
52 120
|
49,5
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/538
|
1087
|
53 480
|
49,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/539
|
1130
|
55 200
|
48,8
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/540
|
1163
|
56 520
|
48,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/542
|
940
|
47 600
|
50,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/543
|
941
|
47 640
|
50,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/546
|
1206
|
55 800
|
46,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/549
|
1305
|
59 600
|
45,7
|
AW (2), Ls
|
KUP NA RATY |
205/550
|
755
|
48 500
|
64,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/551
|
1509
|
67 300
|
44,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/552
|
1510
|
67 400
|
44,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/553
|
1146
|
55 840
|
48,7
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/554
|
1132
|
55 280
|
48,8
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/555
|
754
|
48 500
|
64,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/556
|
662
|
46 400
|
70
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/557
|
575
|
44 500
|
77,4
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/559
|
891
|
45 640
|
51,2
|
AW (1), WIII
|
KUP NA RATY
|
205/560
|
1038
|
51 520
|
49,6
|
AW (1), WIII
|
KUP NA RATY |
205/561
|
1008
|
50 320
|
49,9
|
AW (1), WIII
|
KUP NA RATY |
205/580
|
908
|
46 320
|
51
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/581
|
968
|
48 720
|
50,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/582
|
969
|
48 760
|
50,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/583
|
906
|
46 240
|
51
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/585
|
1110
|
54 400
|
49
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/586
|
1085
|
53 400
|
49,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/587
|
1081
|
53 240
|
49,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/589
|
883
|
45 320
|
51,3
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/590
|
1213
|
56 100
|
46,2
|
AW (2), Ls
|
KUP NA RATY |
205/591
|
1136
|
53 200
|
46,8
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/593
|
1091
|
51 500
|
47,2
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/594
|
1198
|
55 500
|
46,3
|
AW (2), Ls
|
KUP NA RATY |
205/595
|
1281
|
58 700
|
45,8
|
AW (2), Ls
|
KUP NA RATY |
205/596
|
1168
|
54 400
|
46,6
|
AW (2)
|
KUP NA RATY |
205/599
|
1290
|
59 000
|
45,7
|
AW (2), Ls
|
KUP NA RATY |
205/607
|
1004
|
49 900 |
49,7
|
USZ (1) |
– |
205/640
|
1114
|
59 560
|
53,5
|
AW (1)
|
KUP NA RATY |
Zalecamy osobiste zapoznanie się ze stanem nieruchomości.